MENCARI IDEA MAKE - OVER

Hujung minggu ni tak kemana sudah 2 minggu duduk di rumah saja ..sebab ck abg sibuk mnegemas pejabat bos yg hendak berpindah..dalam sibuk mengemas banyak pula barang2 lama yg bos tak perlukan lagi..katanya kalau hendak ambillah.... dia sudah tidak mahu meyimpannya lagi...mualanya ck abang dapt mountain bike,pastu skuter,dapat pc yg masih boleh digunakan dan kemudiannya rak cermin yg cerminnya dah pecah serta kapal layar kayu ni...saya paling teperanjat tengok kapal layar ni lah besar bangat le..saya tanya ck abg nak buat apa pulak dgn yg ni nak tahu apa ck abg saya jawab kita spray puith le apa lagi pastu kita deko..deko le apa patut...wah ck abg saya pun dah jadi geng deko ni....apa pendapat semua nak cat ke nak biarkan je macam tu...



Rak cermin ini yg cerminnya dah pecah ck abg kata ambil bawa balik nanti boleh deko..deko...

petang tadi dalam pukul 4.oo petang saya terima kunjungan adik farizan dari jauh bersama dgn mak saudara mak ciknya dan anak mereka...dari jauh tu bangi selangor saja nak sembang2 kerana anaknya berminat nak menjadi seorang anggota angkatan tentera laut..jadi syok le bersembang dgn org pencen navy ni tanya itu dan ini...yg ck abg punya lah suka cerita pengalaman lalunya....mak teh dan mak uda farizan pun baru pertama kali saya jumpa dah terasa mesara sangat..masa nak balik dia memeluk saya bergitu erat..sayu plk hati saya...mereka semua balik selepas makan malam jauh tu ke bangi tak tahu lah pukul berpa sampai....

Comments

  1. salam ina...

    wallaaahhh... cantiknyer kapal tu.... tau la keja navy... hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam kakina...
    Cantik kapal tu,tapi kalo deeja sayang le plk nk spray putih.Deeja pun de satu tapi kecik ckit pd tu...jati plk tu,eiii..sayang kak...tapi xkisah le kalo akak brkenan,pe salahnyer di mekapkan...

    ReplyDelete
  3. Ina, saya rasa baik varnis jek..kalau sembur putih karang nampak cam pelik sket...

    ReplyDelete
  4. TO AMY...
    PANDAILAH AMY NI...DAH DPT FREE...KALAU ADA DPT SIMPAN REPLIKA KAPAL NAVY LAGI BEST KAN..TAPI APAKAN DAYA.

    TO DEEJA...
    TERIMA KASIH DEEJA BAGI PENDAPAT..RAMAI YG BG PENDAPAT NI TRM KSH BYK2 MLN NANTI KENA TIMBANG TARA HE..HE.. KPAL TU BKN KAYU JATI DEEJA KAYU BIASA JE RINGAN JE PUN RASANYA ALEYA BLH HERET LE..NK ANGKAT BESAR TAPI TAK BERAT..

    TO HASNAH...
    TERIMA KASIH HASNAH ATAS PANDANGAN TU...NANTI INA FIKIR..FIKIR...FIKIR HE..HE..

    ReplyDelete
  5. Pendapat seposen dari sue...Akak spray putih & kalerkan balik layar dia guna pale green ke..light brown..light pink..Pastu tulis la kay sisi dia Titanic ke..hehehe..sure cun tuh

    ReplyDelete
  6. to suesafia...
    wah sue very good idea..tapi cam ssh je nak buat akk ni tgb ak nikasar sikit tak kreatif mcm sue..trm ksh ats idea tu akk cuba yea...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Mohon ampun dan maaf...