AKHIRNYA....




Sambungan dari Hasil tangan cek abang yang telah di make-up kan kecuali EGG HOUSE sebab egg house ni adik saya dah tak sabar hendak ambil dia kata belum cat pun tak apa nanti dia buat sendiri.. 





Dua rak ini saya cari kelainan kerana mengecatkannya dengan warna very very de light pink...satu saya letak susun separuh dari koleksi pelita...dan yang lagi satu susun koleksi tin dan cucuk buah..






Akhirnya di sini sebahagian pelita saya susun............






Rak satu tingkat ini saya susun cucuk buah dan tin..kecil sahaja rak ini..

coming soon cek abang sedang dalam projek menyiapkan egg house versi lain pula dan wall rack utnuk susun pelita kecil pula..

Comments

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Mohon ampun dan maaf...