BOLEH TOLONG......

Salam Jumaat yang mulia semua...gambar dia atas hanya sekadar hiasan..tidak ada kena mengena dengan cerita di bawah ini...
cerek decaupage saya dah lama dah duk bertenggek atas rak besi kk deco...cerek ini saiz m..saja hendak berkongsi idea mendeco tapi kalau ada sesiapa berminat boleh juga....


Agak-agaknya ini hendak panggil tong apa yea tong sampah kot....baru dapat kirim pada kawan yg pergi ke ikea... yealah di manjung ini mana le ada ikea....
saiznya tidaklah besar sangat...warna cream tengah berfikir hendak decaupage tisu atau decal.

ada sesiapa boleh tolong beri idea tak...hendak buat folkart tak pandai..tapi minat sangat sekarang ini sedang dok ..intai-intai vedio cara-cara melukis folkart di you tube...lama sikit le hendak faham tengok mimah2 salleh melukis/mewarna  laju sangat.. tapi teringin juga hendak buat lukis macam lukisan masa sekolah dulu pun jadilah..kan..tapi sayang le kalau hendak conteng kat tong ni harganya pun rasanya tak mampu untuk membeli buat kedua kalinya....
 

Comments

  1. salam ina...

    tak nk tolong arrrrr dlm bab nih. he he he

    kan akak tak pandai dlm coret2an nih , cuci mata leh ler...

    ReplyDelete
  2. salam ina,
    wah cantiknya tong sampah tu...kat ikea ya ?
    entah bila dpt p sana...

    brp rege dia ina ?

    ReplyDelete
  3. Salam azlina

    kak suka kalau ada masa ina cuba folkart nampak cantik sangat..klu tak pun decoupage...decal tu dah biasa,bunganya tu2 je,,nampak kaku sikit...jgm marah...!

    ReplyDelete
  4. to kak ummi..
    he..he.. x pa kak ummi tlg cuci mata pun blh..

    to maiyah..
    he..he..x pa maiyah sdi sgh pun jadilah..

    to melur..
    salam perkenalan kembali..

    to kak ani..
    la kak ani ina pun tak prnh sempat pergi ikea melainkan masa pembukaan thn 2002 dulu..adalah..
    ini kirim pada kawan shja..

    to mamaju...
    trm ksh kak sdi beri pendapat masaalahnya nk buat folkart tu keyakinan tak ada kepandaian lagi tak ada, yg ada pandai tgk je..

    ReplyDelete
  5. Salam Ina,

    Kzai pun setuju klu nak Farts tu....decoupage & decal tu nmpk simple, since tong sampah ni unic cuba la tanya pd sifu2 f arts klu depa leh tolong...kzai nak tolong pun ....heheheh masih merangkak lagi.

    ReplyDelete
  6. salam ina...

    amy pun kenan gak ngan tong ni... lamer dah dok usha kt ikea tp mikirkn x der tempat nk mendarat.... terpaksa luperkn dulu hajat di hati..... hmmm... folkart pun lawa tu.....

    ReplyDelete
  7. salam ina,

    nak senang keje-apa kata ina upah je kat mrk yg pandai buat folk art....

    decal-takyah la, asyik bunga yg sama je...stereotpye

    decoupage...boleh la utk yg tak pandai buat folk art...mcm akak ni...

    ReplyDelete
  8. to kak zai..
    wlkslm kak zai..mmg teringin nk buat fart tu kak tapi tak tahu langsung..kzai ok jga tgh merangkak ina meniarap pun tak pandai duk terlentang je..he..he..

    to amy..
    wlkslm amy..dah dpt tong tapi tak pandai nak buat apa..fart blh berangan je amy..mcm mana nak buat sifu jauh2..

    to kak ani..
    kita sama la kak buat decaupage pun tak comei ada hati hendak buat fart..he..he..hajat besar sgt tapi syg tgn x sampai.

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Mohon ampun dan maaf...