IMPIAN TERLAKSANA PART 1

Sebenarnya sudah lama saya membeli faux cakes kit dari kak shida http://soffeashouseofdeco.blogspot.com/...tetapi masa untuk membuatnya sentiasa tiada.....
saya beli faux cakes kit ni kongsi dengan sahabat baik saya lin.....kalau tampa dia memang saya tidak berani untuk membeli sebab saya ni kurang berseni sahabat baik saya ni memang pakar dalam gubahan,masakan dan jahitan dan dokorasi juga....

minat kami sentiasa selari...tiada hasad dengki dan saling bertolak ansur kerana itu kami kekal bersahabat baik  sehingga kini  telah menjangkau lebih dari sepuluh tahun kami bersahabat ...alhamdulillah....

akhirnya impian kami terlaksana kami mencuri masa untuk membuat faux cake bersama berjaya juga akhirnya walaupun memakan masa  yang agak lama dari pukul 2 lebih sehingga pukul 6 lebih kami berjaya membuat 10 cup cakes dan 1 ice cream.....
seperti biasa tugas saya sekadar membantu mana yg boleh sahabat baik saya yang mengambil peranan utama bagi merealisasikan impian kami.....


NOTA KAKI:... terima kasih pada sahabat saya yang sentiasa bersedia berkongsi apa sahaja bersama....bersama2 merealisasikan impian kami.....
terima kasih pada kak shida yang baik hati rasanya kalau akk tak jual faux cakes starter kit berserta dgn cara membuatnya pasti kami tidak berjaya melakukannya...tak sangka tampa ke kelas atau bengkel kami mampu melakukannya....kerana setiap starter kit di sediakan bersama cara membuatnya...
INILAH FAUX CAKES STARTER KIT YG SAYA BELI DARI KAK SHIDAH...

Comments

  1. cantik sangat..rasa mcm nak makan je..

    ReplyDelete
  2. to kaseh....

    ok ke ni akk tlg2 je yg terrornya my best freind kak lin..

    to atty...
    memang atty mak ina hr tu dtg mak agk rabun jauh sikit dr jauh dia kata "amboi cptnya kak ina kau dh siap hidang kuih dah"..he..he.. kesisn kt mak jdi kes tipah tertipu...

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Mohon ampun dan maaf...