kedai decoku,serta sahabat2 blogger semua..

Salam dan selamat berhujung minggu untuk semua.....alhamdulilah kita semua di beri Allah kesihatan yang baik....
sahaja hendak kongsikan bersama tempahan cerek kecil dari kak blogger kita kak nj dan pelanggan kak mai dari kedah...
Kenapa saya bercerita mengenai pelanggan sahaja semenjak dua menjak ni yea...sebenarnya saya berasa bersyukur sangat kepada allah dan berterima kasih kepada semua rakan-rakan blogger yang memberi perangsang kepada saya untuk membuka onlineshop..setelah melihat rak-rak yang di buat sendiri oleh cek abang saya......

Kemudian setelah WBSDECO ONLINE http://wbsdeco-azlina.blogspot.com/ di buka ramai rakan-rakan terus memberi sokongan...(dalam masa 3 hari follower mencecah 80 oarang) saya tahu kebanyakkannya adalah rakan-rakan blogger yang telah saya kenal terlebih dahulu melalui blog ini...

permulaan kedai di buka...tempahan dari kalangan rakan-rakan blogger bertalu-talu...dan orang pertama yang menghubungi saya adalah ida cottage http://idacottage.blogspot.com/dan kak intan.http://jariintanku.blogspot.com/..memberi semangat dan perangsang,juga kak azahhttp://azahahmad.blogspot.com/  dan mona http://englishvintages.blogspot.com/sentiasa memberi galakan dan nasihat dalam apa jua yang saya lakukan...juga kak aton..yang sentiasa membuat tempahan tanpa henti pada saya dan bagi saya kak aton seorang pelanggan yang amat senang untuk berurusan dengannya... serta panduan budi baik dari  semua rakan-rakan blogger saya tidak tertulis namanya di sini... seperti kak nor,maklang,kakzai,ryana,affeen,seri,kak hazel,julia,coco,mektie,,azatie,kak shas,bro sharif,amy nujaimy,kaseh nazliza,kak yah,kak nj,sheila,fitty,deeja,kak yon .kshima,honey,san mawia,monaliza,yatt,lynn,razna,kak gee,hasnah,ayu,sue antik, ainie,izan,kak hani,noreen yang lain tidak akan saya lupakan....rasanya terlalu ramai sehingga saya tidak tertulis nama anda semua di sini..tetapi yang pasti anda semua tetap di hati saya...(pada yang namanya tidak tertera jangan berkecil hati kerana saya tetap mengigati kalian semua di hati saya..)

antara rakan-rakan blogger yg pernah menjadi pelanggan di WBS DECO ONLINE http://wbsdeco-azlina.blogspot.com/ yang saya masih ingat namanya...(mak lang,kak zai,har,mamayana,siti,affen,puteri,june ryhesa,jun farrah swwet home.haslina,kak azah,kak ani,ida ishk,kak intan,wani,zures,azleen,cempaqa,kak rafidah,syamia,kak salicottage,suraya,eija,marsya,ryana,ayu,ibu intan,diana,kak aton ,intan cottage,san mawia dan lain-lain)-jika ada nama yang saya terlupa harap maafkan saya...

Terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang linkkan blog saya azlina deco dan wbs deco..tanpa kalian semua siapalah saya ini...

dan sehingga kini setelah hampir 4 bulan beroperasi pelbagai pelanggan saya perolehi dari pelbagai kaum....dari seluruh malaysia termasuk sabah dan serawak...alhamdulilah...

segala kegembiraan serta onak dan duri tetap saya tempuhi bersama cek abang.....sokongan dari semua menjadi semngat dan sumber inspirasi kami untu meneruskan perjuangan dan perjalanan...wbs deco online shop

 ..
 syukur dengan kurniaan rezeki dari allah dan terima kasih kepada sahabat-sahabar blogger semua yang banyak membantu...
 

Comments

  1. salam ina,
    tiada kejayaan tanpa usaha dan kepayahan, insyaallah dengan usaha dan ketekunan ina dan suami, disertai dengan kejujuran dan keikhlasan Allah akan sentiasa melimpahi rezeki buat kalian..

    ReplyDelete
  2. salam ina,,tahniah sekali lagi,,kitaorg ni tunggu open hse kat manjung raya ntn,,,hihi...

    ReplyDelete
  3. Tahniah ina..semuga ina dan suami diberi kekuatan dan sentiasa bersemangat menjalankan perniagaan.Contohi apek tu...
    Rezeki 9/10 adalah perniagaan..biarlah untung sedikit..asalkan berterusan..

    ReplyDelete
  4. @englishvintages

    he..he..wlkslm mona terima kasih alhamdulilah...open house insyaallah tggu sponser dr mona sekali ni...

    ReplyDelete
  5. @kakrose
    terima ksih dn alhamdulilah kak yon...trm ksh juga ats nasihat dan panduan bt ina..

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Kenduri Tahlil,doa selamat dan kesyukuran..