TERIMA KASIH SUDI BERTANDANG....



Sebelum kak aton sampai anak saudara saya dan kawannya yang datang dari sg Petani singgah sebentar di rumah saya dalam pukul 12 tengahari manakala pukul 4.00 petang mereka sudah hendak bertolak balik ke UITM seri iskandar saya tidak dapat menghantar mereka ke UITM sekadar menghantar di stesen bas sahaja....kerana saya menanti kedatangan kak aton...(anak saudara saya satu U dengan anak sulung saya shafiq saya telah menghantar shafiq pada hari khamis yang lalu..

Alhamdulillah...akhirnya kak aton dari blog singgah aton http://atonsulam.blogspot.com/ sampai juga kerumah saya....kak aton sebenarnya semalam hendak singgah rumah saya malangnya panggillan telepon dari kak aton semalam saya tidak dengar kerana handphone dalam bilik manakala saya berbaring di ruang tamu melayan migrain saya ni sampai terlena...

Bila saya telepon kak aton semula kak aton sudah  jauh dari Manjung....saya buat janji baru minta kak aton singgah kerumah saya pada esok hari (iaitu hari ini) dalam perjalanan balik dari menghantar sarah di UITM perlis.....akhirnya dalam pukul 6.30 petang tadi kak aton sampai ke rumah saya.....

saya pujuk kak aton ajak tidor di rumah saya kebetulan pula bilik anak/merangkap bilik tamu baru sahaja di cat...saya kata istemewa ni kak aton boleh bulan madu di teratak saya yang seadanya...he..he.. kak aton jangan marah...tetapi kak aton terpaksa balik kerana risau kan ibu mertua yang di tinggalkan dan suami kak aton ada mesyuarat esok..

leka kami berbual kak aton sudah hendak balik jam pun dah pukul 9.30 malam.....ada rezeki kita berjumpa lagi terima kasih kak aton sudi singgah ke teratak saya yang seadanya ini...semuga perjalanan balik kak aton di permudahkan Allah dan selamat samapai ke rumah...

mohon maaf yea pada kak aton dan abang nan jika ada layanan kami yang kurang memuaskan...
 

TERIMA KASIH DAUN KELADI KALAU SUDI SINGGAH LAH LAGI KE SINI...

NOTA KAKI ; asalnya cuma berkenal di alam maya menjadi mesra dan terasa seperti saudara...kak aton dan keluarga sangat mesra dan ramah orangnya bergitu juga dengan ibu dan adik kak aton...kalau balik rumah emak saya di Kuala selangor selalu juga singgah rumah kak aton...kalau kak aton tak ada singgah rumah emak / adik kak aton dewi...kak aton dan adik kak aton banyak membeli produk hasil tangan kami...terima kasih kak aton dan keluarga kerana banyak membantu memberi sokongan moral pada kami.,..

Comments

  1. Syukur Az punya kawan keliling pinggang.Ramai yg dtg ke rumah bawa rahmat!

    ReplyDelete
  2. TO MAMA JU...

    alhamdulillah mama pun apa kurangnya lbh ramai sahabat mama...

    syukur...

    ReplyDelete
  3. salam azlina sekeluarga
    Terima kasih yang tak terhingga kerana menerima kunjungan dan layanan mesra.. semoga persahabatan kita ini berpanjangan didlm kemesraan.. trm kasih jg menitipkan cenderahati utk saya dan dewi..

    ReplyDelete
  4. salam,
    memang betul pun k.aton ni ramah orgnya w/pun pertama kali berjumpa

    ReplyDelete
  5. TO KAK ATON...

    wlklsm kak....sama2 kasih kak apa lah sangat dengan cenderahati yg tidak seberapa...yg penting semuga jalinan silaturrahim kita berpanjangan..

    TO HAR..

    wlklsm har...

    he..he.. har pun rasanya aka aton dah pernah ke rumah har kan...senlm kami sembang2 nak berjalanke sebelah sana jika berkesempatan...

    ReplyDelete
  6. Salam...

    Bahagia baca entri ini, yg jauh didekatkan yg dekat lebih dimesra mesrakan. Alam maya luas terbentang dpt mengeratkan silaturahiim sesama insan. Seiyanya kita memang digalakkan menambah bilangan rakan2 saban hari. Hari ini semuga menjadi lebih baik dari hari semalam. :-)

    ReplyDelete
  7. TO MAMAYANA....

    wlklsm mamayana...mudah2an bergitulah hendaknya..

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Mohon ampun dan maaf...