CANTIK TAK???...

Salam selamat menjalani ibadah puasa kepada semua rakan-rakan blogger....semuga amal ibadat kita mendapat keberkatan dari Allah dan di permudahkan Allah semua urusan kita di muka bumi Allah ini...

Sebenarnya..ini saya telepas hendak buat n3 ...tentang kunjungan saya ke rumah pelanggan saya...menghantar tempahan barang darinya...rak reban lebar 2 kaki..
sebelum itu saya ingin bercerita mengenai bagaimana saya mengenali kak faridah... Allah dan kak yon yang mempertemukan kami....

Kunjungan kak yon home deco http://yonshomedecor.blogspot.com/  beberapa bulan yang lalu bersama ahli keluarga membawa bersama titipan barang kiriman untuk pelanggannya...setelah bercalling dan bersms kak faridah datang untuk mengambil barangnya di rumah saya...rupanya rumah kak faridah dekat sahaja dengan rumah saya...

Sejak itu kak faridah dan saya saling berhubung... di jadikan cerita selalu pulak terserempak kak faridah di manjung selepas itu...kak faridah juga membawa kawan-kawan yg terdiri cikgu satu sekolahnya membuat tempahan pada saya pula...terima kasih semua..
sambil berniaga saya gembira mempunyai lebih ramai kawan yang meminati hiasan english..dan dapat saling bertukar pandangan dan pendapat mengenai hobi kami..ini menambahkan jalinan ukhwah...semuanya baik-baik berlaka..



sampai kerumah kak faridah saya terpegun melihat hiasan rumah kak faridah very sweet and romantik...sayangnya saya boleh terlupa hendak snap ruang tamu utama cuma dapat satu sudut je di ruang tamu utama tu..tetapi sudut2 lain tak kurang juga menariknya....


KAWASAN INI SWEET SANGAT SEMUANYA PINKY..


SUDUT RUANG TAMU UTAMA INI SAHAJA YANG SEMPAT DI AMBIL..


RUANG MENONTON...TIDAK KURANG HEBATNYA..


runag makan juga cantik..

saya sudah mohon izin tuan rumah untuk publish di blog...bukan apa kita boleh berkongsi idea dekorasi kan...tiada niat lain..

NOTA KAKI: masih ingat n3 dahulu tentang rumah kak imah yang tidak kurang cantik kak faridah dan kak imah satu sekolah dan kawan baik dan rumah mereka berdua pun memang cantik...rumah kak imah rumah teres dua tingkat rumah kak faridah pula rumah tanah lot ...yang siap ruang taman yang luas dan kedua-duanya bijak menghias rumah serta merendah diri orangnya serta sangat baik...membuat saya tidak merasa kekok atau terasing bila bergaul dengan mereka...alhamdulilah..
psst siap dapat oleh-oleh dari kak faridah ni...kak nanti  saya publish apa yg tlh saya buat dengan ole-ole dr kak faridah yea..
BAGI YG BELUM TENGOK RUMAH KAK IMAH BOLEH KLIK DI LABEL PADA TAJUK DECO..BOLEH JAMU MATA KAT SITU

Comments

  1. salam ina,
    cantik hiasan rumah faridah.Tak sangka ye ina..orang yang menemukan belum bertemu lagi.Selamat mengeratkan jalinan ukhwah antara kamu berdua.berharap satu hari dpt berjumpa ina dan faridah lagi.

    ReplyDelete
  2. @kakrose@kakyon
    alhamdulilah kak mudah2an kita dapat bertemu lagi...insyaallah

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Mohon ampun dan maaf...