SAHABAT MAYA/SELEBRITI BLOGGER

Bila dapat tahu....ida hendak datang ke manjung hati saya berbunga gembira walaupun tahu...kedatangan ke sini  juga atas sesuatu urusan iaitu kelas  :-
 
Kami berjanji untuk berjumpa...sebelum ida ke sini saya dah carikan dulu alamat di mana ida akan pergi mengajar...nanti senang saya bawa ida ke sana tidak lah ida tercari-cari...
 
saya dan ida mula kenal sewaktu kami semua rakan blogger mula giat menulis di blog....kira kami banyak berinteraksi kerana mempunyai minat yang sama dekorasi.....dari blogger blog personal saya mula berjinak-jinak dengan perniaagaan online....dan ida dan rakan2 blogger lain banyak memberi sokongan moral untuk saya...ramai yang menempah produk jualan saya dan ida serta kak intan kamariah adalah insan pertama yang menalipon saya sebaik sahaja blog online saya di publish dan dua insan ini yang pertama menempah produk saya...sejak dari itu saya mula rapat dengan ida...kerana dia sentiasa memberi sokongan moral buat saya dan bila ke KL saya selalu singgah rumah ida tetapi ida saja belum berkesempatan ke sini....(maklumlah cikgu masak dan selebriti kan sibuk...)
 
kenapa saya panggil ida selebriti blogger bagi saya ialah ida selalu masuk majalah,surat khabar dan media massa lain di televisen tempatan malaysia... bukan sahaja ida ramai lagi rakan-rakan blogger kita yang sudah maju ke hadapan seperti Eliz,ayu,hazdi,kak rozie,kak shida dan lain-lain, maaf jika ada nama yang tertinggal)
terima kasih semua walaupun dah berjaya masih sudi bersahabat dengan bersilaturrahim dengan saya  penulis blog yang tak ada apa-apa ni....blog yang seadanya...
 PAGI-PAGI LAGI KAMI DAH BERPOSING DI MCD....

Pagi saya jumpa ida n family di MC D kemudian saya merempit dengan motor bawa ida n family ke tempat untuk ida mengajar ....(kelakar pulak sepatutnya motor escot kereta ni keta VIP escot motor saya he..he.. dgn setianya follow me dari belakang)..
 BILA TENGOK DI GAMBAR BARU PERASAN TERLUPA LETAK LAPIK GELAS SEMASA MENGHIDANG MAAF KAN DAKU YEA IDA....

selepas habis mengajar baru ida n family singgah ke teratak saya yg tak seberapanya ini... 
terima kasih ida atas kunjungan dengan buah tangan yang tak cukup kiri dan kanan tanganmu...
cuma ralat tak dapat gi makan dan jalan-jalan sebab ida...nak balik ke KL pada hari yang sama juga.... 
 
ANTARA HIDANGAN UNTUK TETAMU..PAKAI QEEN LAMA YANG SAYA MAKE OVERKAN DGN LUKISAN FA KAK ANI..
 DAH NAK BALIK DAH TRM KSH IDA DAN ABINYA YANG SEMPOI SETA ANAK DARA IDA YANG CUNDAN BAIK HATI  MACAM MAMANYA.....
TERIMA KASIH DAUN KELADI KALAU SUDI KE SINI LAH LAGI..

Comments

  1. seronok kan bila ada org sudi berkawan.

    ReplyDelete
  2. @Yan
    btl tu yan sekali orang sudi 10 x lagi ina sudi....
    hidup kita singkat di dunia ini biar ramai kawan jgn ramai musuh kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Mohon ampun dan maaf...