Buah Tangan Untuk Si kecil..

Minggu lepas saya sempat menziarah cucu baru Datin Mariani anak kepada angah anak kedua Datin mariani....
Angah yang masih dalam pantang melahirkan si kecil muhammad naufal di Hospital Manjung....naufal adalah anak ketiga bagi angah dan anak pertama lelaki baginya kerana sebelum ini angah memiliki 2 orang puteri..

Datin mariani yang saya panggil kak mariani sebenarnya usia muda sedikit dari usia bonda  saya tetapi kak mariani nampak sangat awet muda dan lidah ni tak berkesampaian untuk memanggil aunty..sayang gambar kak mariani terlupa hendak ambil..he..he.. sebab kak mariani yg jadi photografernya..

Saya dapat berita angah bersalin sebaik sahaja angah bersalin di hospital namun kesibukan cek abang membuat saya agak lewat melawat angah sebenarnya saya meminta cek abang siapkan sesuatu yang istimewa untuk di bawa sewaktu melawat si kecil ni..

INI LAH BUAH TANGAN UNTUK SI KECIL NAUFAL YANG MEMANG HASIL TANGAN CEK ABANG  DAN SAYA SENDIRI...

SI KECIL MUHAMMAD NAUFAL YANG NYENYAK TIDUR DAH TAK MAHU DI BEDUNG...

ME WITH MAMA NAUFAL...YANG TERSEYUM MANIS...GEMBIRA SANGAT DAPAT BABY BOY...ALHAMDULILAH...SEMUGA NAUFAL MENJADI ANAK YANG SOLEH....

Comments

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Mohon ampun dan maaf...