Nikmat Allah yang manakah yang kamu dustakan..

Dengan Lafaz bismillah di mulakan kalam bicara.....
Alhamdulilah dengan izin Allah kami sekeluarga telah selamat kembali ke tanahair dari menunaikan Umrah...
suatu pengalaman yang terindah dalam kehidupan saya....
Buat masa ini saya agak sibuk ...iNsyaAllah jika di izinkan Allah saya akan menulis pengalaman umrah kami untuk kali ini bersama andalusia untuk menafaat bersama.


Terima kasih rakan blogger merangkap sahabat saya sudi menghantar dan menjemput kami di KLIA...semuga ukhwah dan kasih sayang antara kita sentiasa mekar di sanubari sehingga ke akhir hayat...http://ainhany.blogspot.com/?zx=de3ebfe15f73a661..

Comments

  1. Alhamdulillah.... ina dah selamat pergi dan kembali

    ReplyDelete
  2. selamat kembali ina. Bonda dan ayah saya pun baru balik semalam. depa kata lebih ramai dari musim haji..masya-Allah, Masjidil Haram tak putus-putus, sepanjang masa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. trm ksh anim..memang thn ini awal tahun sahaja kedatangan jemaah umrah melebihi 20% dari thn lepas..
      untuk umrah tiada qouta jumlah jemaah di tetapkan..

      Delete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Mohon ampun dan maaf...