projek tin-tong lagi


Ini nak panggil tin ke tong pun aku tak pasti....warna tisu ni kira terang sikit dari english deco yg biasa...kalau semua perasaan dekat bahagian bawah tu ada koyak sikit...itu hasil kerja si kecilku alye le dia pun nak buat jugak tinggal sekejap lepas lekatkan tisu tu ada tetamu datang masuk je tengok aleya dengan brush sealernya duk bagus punya menempek sampai basah pastu sibuk duk mengelap sampai terkoyak...sabor je lah...............
kesinambungan daripada projek tin-tong...yang ni mcm x puas hati pulak ...macam tak menjadi tapi dah buat sayang pulak tak kan nak simpan..laku letak kat luar rmh sebelah pintu masuk..

Comments

  1. Nanti nak blajar ngan Ina buat cam tu...cantek la...

    ReplyDelete
  2. Salam, ape ke nama projek ni? Cantik! saya suka kalau mende2 seni macamni...boleh ajar kot?

    ReplyDelete
  3. Salam kak Ina. Cantiknya hasil kerja tangan akak ni.Rajinnya akak buat decopge,dulu saya rajin juga buat tapi sekrg ni dah ambil jalan mudah je(tampal decal)

    ReplyDelete
  4. cantek lah kat..
    kak brg2 utk menempel & deco2 nya tuh beli di mana ya?

    ReplyDelete
  5. to hasnah..
    apa salahnya hasnah nak berlajar tapi ina x pandai sangat kalau nk brlajar lebih detail blh gi bloh razna..

    to sonata..
    projek tisu decaupage...nak bljr x de mslsh..tapi x bpr pandai sgt ina ni x layak nak jadi sifu lagi...

    to ryana...
    walaikumsalam dik...
    kita berdua kira terbalik la yea..akk mula2 dulu tampal decal je ni baru nk berjinak2 wat tisu decaupage ni...

    to kak yong...
    barang2 yg akk beli ni kak yong blh beli kt kedai selepas pkn air tawar kalau dtg dr ipoh lepas stesyen minyak caltax..kt luar kedai dia dari jauh nmpak ada periuk2 besar...

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir