DAH SAMPAI DAH.....

Pelita 3 dara pingitan ini baru sampai pukul 12 tghari tadi dari eskay(http://eskaygalleria.blogspot.com/) yg saya oder kelmarin 3 biji rm20..alhamdulillah selamat sampai kepangkuan saya..tak ada satu pun yang rosak dah memang rezeki saya syukur..kalau ada sesipa teringin boleh le tanya pada taukeynya....
slice kek ini saya oder dari adik coco..(http://riezelhijazi.blogspot.com/)yang ini dah lama sampai lebih kurang 2 mingu lepas tak sempat nak buat n3 kerana lepas tu anak-anak demam bila terima pelita yg saya oder dari eskey tadi baru teringat kat slice kek ni..alhamdulillah selamat sampai kepangkuan saya tanpa cacat celanya...cantik kek buatan coco ni kalau bulan puasa tengok kek ni pun boleh jadi terliur di buatnya.

P/s: saya buat n3 ni sementara menungu ck abg saya balik dari surau ada solat hajat selepas ni nak balik kg di kuala selangor nak ziarah mak yang tak berapa sihat...ADA SUATU BARANG YANG SAYA TAK PERNAH JANGKA SAYA AKAN MENERIMANYA TELAH SAYA TERIMA HARI INI..MEMANG SATU KEJUTAN..YG BENAR2 BUAT SAYA TERKESIMA DAN TERHARU tapi tak dpt nak buat n3 nya sekarang sebab beteri camera dah habis jadi tak sempat nak snap apa2..ok..saya nak upload barang ke dalam kereta sekarang.......nanti ck abg blk blh terus bertolak...insyaallah jumpa lagi di n3 yg akan datang..

Comments

  1. salam kak..

    ala akak ni suspen la...ni nak kene tgu n3 seterusnye ni

    kak...kek ni cantiknye...dan nmpak sedap di makan..saya tgh buat r&d pasal kek

    kak klau bulan pose akak buat n3 pasal kek....aduss..kecurr ai liur...

    ReplyDelete
  2. syukur le pelita tu dah sampai dgn selamatnya...

    ReplyDelete
  3. Buat suspen jerk kak ina ni,apa bendanya tu kak....semoga mak akak baik2 ajer.

    ReplyDelete
  4. salam ina....

    yg terkasima n terharu tu yg sabo nak tunggu tu.......

    semoga mak ina sihat sejahtera hendaknyer......

    ReplyDelete
  5. salam kak ina....sama la koleksi pelita kita yg ni....cuma yg biru tinggi jer x dpt lagi...tgh meronda2 jab ni..harap2 jumpa la...

    ReplyDelete
  6. TO CKINTAN...
    MANA ADA SUSPUN INTAN TAK LAMA MENUNGGUNYA SEKEJAP JE SEHARI DUA JE..


    TO ESKAY...
    BUAT N3 NI SAMBIL NAK BGTAU KT TUAN YG MENGEPOS BRG DAH SAMPAI..HE..HE.

    TO AMY DAN SAL..
    ALHMDULILLAH MAK DAH SHT..


    TO JUE...
    CUBALAH JUE ODR KAT ESKAY TANYA KUT ADA YG MCM JUE BERKENAN TU..

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Kenduri Tahlil,doa selamat dan kesyukuran..