CANTIKNYA RUMAH AKAK.......

 Hari sabtu yang lepas saya dan cek abang  pergi menghantar rak reban ke rumah pelanggan kak imah kawan kepada kak faridah...yg order reban rabbit tu...
sesampai nya saya di rumah kak imah terpegun saya melihat susun atur rumahnya memang cantik dan bersih kira layak masuk majalah la ni....sampai tak terasa sakit di kaki...he..he...

rasa macam nak berlama-lama je di rumah kak imah sebab cantik sangat...tapi tu lah sayang gambar tak berapa jelas sebab ambil dengan hanpon cap ayam...dah le cap ayam import pulak dari china...dalam hati duk berkata menyesalnya tidak bawa camera.....
yealah di sebabkan rumah kami dekat sahaja se manjung bukan semenanjung yea...maka saya pun pakai sempoi2 je purse pun letak dalam poket sahaja.
asalnya kak imah hendak bawa balik sendiri rak rebannya sayangnya tak muat kereta....agaknya dah rezeki saya untuk jejak ke rumah kak imah yg tersergam cantik ni.....

 
kak imah dan suami pun baik sangat orangnya....jadi cepat mesra..mereka suami isteri sama2 berminat dalam dekorasi english ni ..jadi inilah hasilnya bila pasangan sama minat.....

RAK REBAN AYAM TIDAK BERPINTU YG SELEBAR 2 KAKI NI LAYAHKAH BERADA DI RUMAH SECANTIK RUMAH KAK IMAH NI....APAPUN KAK TERIMA KASIH KERANA SUDI JADI PELANGGAN KAMI....
 

Comments

  1. salam..

    memang sangat cantik....pandai menyusun atur perabot dlm umah..

    ReplyDelete
  2. to sekamar rindu....

    rumah kak imah ni mmg cantik kalau selalu org tgk dlm gambar cantikkan tapi bila tgk real lagi cantik....pastu nyaman je sbb bersih dan kemas...dlm gambar ni tak jelas sangat..

    ReplyDelete
  3. anak kecil ada xleh nak wat camni. anyway. mmg chun laa rumah

    ReplyDelete
  4. memang sangat cantik....pandai menyusun atur perabot dlm umah..

    ReplyDelete
  5. to matjoe....

    kira ok le joe sbb kebanyakan brg kak imah di susun ats almari di lantai tak byk brg kalau ada ank umur dah 3 thn ke ats dh blh....nk wat mcm ni...

    to dairihatiku...
    memang ina rmh akk ni kemas,cantik,bersih dan nyaman...

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir