SUDI KE NAK TENGOK...

Ini lah reban rabbit yang di tempah oleh pelanggan cikgu ACS dari desa bayu...kalau sudi jamu le mata...
alhamdulillah dah siap juga semalam akhirnya setelah bertungkus lumus berpanas dan berhujan...he..he..
tuan reban pun dah datang tengok semalam..payment done he..he... sekarang tengah cari lori nak hantar kerumah pelanggan...

Kisah di sebalik reban ni kaki saya tengah bengkak ni jalan terhencut-hencut...reban ni berat betul semasa saya menolak untuk membetulkan kedudukan reban kaki tersandung pada jalan yg tidak rata jadi alang bawah reban terhempap pada kaki saya sakitnya tuhan sahaja yg tahu nasib baik tidak retak tulang tapi kena pada urat sahaja sebab tu lebam biru ....
semenjak dua menjak ni asyik dapat sakit je tidak mengapa saya tetap redha kerana kesakitan itu kafarah dari dosa-dosa kita....semuga di ampunkan allah .....dosa-dosa saya...

Comments

  1. salam...

    sungguh comelnya....reban rabbit ni...

    ReplyDelete
  2. salam kak azlina...
    waaalaaaaa..comeyynyaaaa..kandang kucing pun lawa gak ni, tak pun kandang ayam serama...

    ReplyDelete
  3. salam azlina..Memang grand reban kelinci nie..ni kalau masukan ayam serama yg cantik2kan best.Tahniah..

    ReplyDelete
  4. Ass-salam dear sis azlina
    Sorry about the legs...hope it's getting better.
    Be very careful the next time ok.
    Take care.

    ReplyDelete
  5. azlina...
    betul tu, tk pe..maknanya allah masih syngkan kita..

    ReplyDelete
  6. salam ina.... sgt menarik.... n mewah utk rabbit... ala2 banglo la ni... hehehehe

    btw... harap ina cepat sembuh n tabah hadapi segala dugaan yg menimpa......

    ReplyDelete
  7. to sekamar rindu...

    sesuai le dengan rabbit yg comel kan..

    to mat gebu...
    boleh le dik nk letak apa ikut kesesuaian masing2 kan dik....alhamdulillah pelanggan pun sporting beri kepercayaan sepenuhnya pada abang utk siapkan reban ni..

    to bro sharif...
    pastinya kelinci2 tuannya ini suka dgn tempat baru kan...dulu letak di bawah minta di buat tggi sebab anjing suka masuk dan gigit kelincin ni..

    ReplyDelete
  8. to kak hazel tersyg...
    trm ksh kak dah bertambah ok ni kak alhamdulillah hrp akk pun bergitu...

    insyaallah lain kali ina akan lbh berhati2 trm ksh atas ingatan akk..

    love u...

    to..kak za...
    yea kak setiap kejadian pasti ada hikmah d sebaliknya....

    ReplyDelete
  9. to amy nujaimy...
    alhamdulillah amy ina dah ok..trm ksh pada semua yg mendokan...
    memang cantik pakai kayu mahal lagi berat kayu ni..siap order dr kilang...
    beruntung arnab yg punya tuan yg baik hati....

    ReplyDelete
  10. assalam...boleh ker kalau mcm saya nak tempah reban arnab tu...kos brapa?..

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

Bercuti di Bukit Tinggi

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir