BERSIH DAN CANTIK....part 1

BISSMILLAHIRROHAMNNIRROHHIM.......

Cuti hari wesak yang lalu saya balik ke kampung kemudian singgah di rumah seseoarang yg asalnya silent reader saya kemudian menjadi customer dan kemudian bersilatturrahim seperti saudara....
Saya ke rumah beliau adalah hendak mengambil barang saya yang di tumpangkan di dalam bungkusan beliau terima kasih sudi tumpangkan barang saya yea...

setelah mendapat keizinan tuan punya diri untuk publishkan gambar-gambar teratak beliau yang sungguh indah ini..saya pun dengan rasa gembiranya meletakkan gambar suasana rumah beliau yang sangat cantik,bersih dan indah ini...

walaupun masih bujang beliau amat menitik beratkan kebersihan bergitu juga dengan ibu beliau....terima kasih mak cik atas layanan yang sangat baik...aleya pun di ajar memanggil anak beliau dengan gelaran pak long kerana silent reader saya ini adalah anak sulung....atas permintaan tuan punya teratak agar tidak mendedahkan siapa indentitinya maka saya memegang amanah tersebut..

rasanya kalau beliau datang kerumah saya yang bersepah dan berhabuk ni malunya....kerana rumah beliau terlalu bersih takkan jumpa walau satu tempat pun yg berhabuk atau bersepah.

 kebanyakan koleksi tuan rumah ada di sini....

l
Ruang tamu kedua...
ruang tamu utama masuk2 sahaja melihat keindahan pertama di sini..
ruang menonton..yang santai 
ini lagi antara koleksi simpnan beliau..

Insyaallah kita sambung lagi esok...terlalu banyak sudut-sudut meanrik di rumah ini....hingga tak jemu mata memandang..

Comments

  1. cantik umah silent reader akak tuu...verangan nk macam tu..

    http://beautywithme-marykay.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kak ina,memang cantik,
    tq k ina, ingatkan shima tentang abuk... esok nak lap abuklah, rumah shima ni rasanya setahun sekali baru berlap... he he

    ReplyDelete
  3. Salam kak ina.. Cantik betul rumah dia ni.. Tringin nak deco mcm tu.. tapi selagi anak2 kecik2 lagi belum boleh rasanya..

    ReplyDelete
  4. @rusz
    rumahnya memang kemas dan bersih dik tak terikut akk dgn kebersihannya...hendak pula rmh akk berhadapan padang selalu berhabuk..

    ReplyDelete
  5. @shima
    shima,,,sama le dgn akk walauopun seminggu sekali lap habuk tetap berabuk kena masa malas 2 minggu sekli taopi yea kerja2 bt di rumah tak blh hendak lari dr habuk sentiasa ada..

    ReplyDelete
  6. @Zefa NorAsmara

    yea lah zefa tunggu anak2 besar dulu kalau nk deco sikit2 seperti wall rack,lemari tinggi boleh juga..yang tak dpt di capai oleh anak2.

    ReplyDelete
  7. wah cantik..cantik macam rumah kak na jugak..ntah bile saya dapat buat deco can ni n cam umah kak na...skit2 je yg ade skg ni..fabrik cup cakes saya pun bais jd mainan dorang..

    ReplyDelete

Post a Comment

salam semua terima kasih sudi tinggalkan komen di sini semuga menambahkan lagi kemesraan ikatan ukhwah..

Popular posts from this blog

cacatan (episod akhir ) Umrah dan ziarah..

Jumaat Terakhir

Kenduri Tahlil,doa selamat dan kesyukuran..